Spring naar inhoud

• Inloggen via Facebook Inloggen via Twitter Log In with Google      Aanmelden   
  • Creëer Account

Foto
- - - - -

[25NL 6-MAX] River besluit

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp

#1 mauritss

mauritss

Senior Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 792 berichten

Geplaatst 27 april 2012 - 17:51

$25.00 USD NL Texas Hold'em
Table Table 201380 (No DP) (Real Money)
Seat 6 is the button
Seat 4: Player4 ( $32.19 USD )
Seat 6: Player6 ( $8.32 USD )
Seat 2: Hero ( $73.66 USD )
Seat 3: Player3 ( $8.75 USD )
Seat 1: Player1 ( $20.94 USD )
Seat 5: Player5 ( $24.45 USD )
Player1 posts small blind [$0.10 USD].
Hero posts big blind [$0.25 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ Ks][ Qs ]
Player4 folds
Player5 raises [$0.75 USD]
Player6 folds
Player1 folds
Hero calls [$0.50 USD]
** Dealing Flop ** [ 9h][7c][Ts ]
Hero checks
Player5 bets [$0.75 USD]
Hero raises [$2.00 USD]
Player5 calls [$1.25 USD]
** Dealing Turn ** [ Qc ]
Hero bets [$3.00 USD]
Player5 calls [$3.00 USD]
** Dealing River ** [ 7s ]
Hero ...

Player 5: 16/12 !7 COopen: 14%
Cbet Flop 55%
311 Handen
AF T 4.0

Mijn besluit om te check raisen op deze board op de flop is misschien niet heel goed. En misschien kan turn ook groter gebet worden. Maar mijn vraag is vooral, wat doen we hier op deze river as played? Sowieso ben ik niet bij met de hele hand. Wie heeft advies?

Bewerkt door mauritss, 27 april 2012 - 20:11.

#2 Andrezutphen

Andrezutphen

Junior Member

• Members
  • Pip
  • 1 berichten

Geplaatst 29 april 2012 - 17:06

Wat was zijn hand uiteindelijk?
Ik zou een dergelijke hand 3betten. 4bet terug is weg, een call is een flinke het op de flop (70%). Na dan nog een call waarschijnlijk opgeven.
Je ligt met dit soort handen ver achter of ver voor ( hij heeft ook een draw)

#3 mauritss

mauritss

Senior Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 792 berichten

Geplaatst 29 april 2012 - 22:24

Wat was zijn hand uiteindelijk?
Ik zou een dergelijke hand 3betten. 4bet terug is weg, een call is een flinke het op de flop (70%). Na dan nog een call waarschijnlijk opgeven.
Je ligt met dit soort handen ver achter of ver voor ( hij heeft ook een draw)

Ik zal het resultaat van de hand later posten. Wil de reacties nu nog niet beïnvloeden.

Een 3bet kan ik me wel in vinden, maar niet tegen deze tegenstander. Ik zet mijn hand dan volledig om in een bluff en ik denk dat ik juist post flop veel waarde kan krijgen van handen als KJ, KT, QJ, QJ, K9s die allemaal in zijn openingsrange zitten. Met een 3bet filter ik deze handen waarschijnlijk uit zijn range en tegen een 4bet moet ik folden.

Ik zie dus net iets meer winst in een pre flop call dan in een raise, als is de hand natuurlijk wel enigzins lastig speelbaar, wanneer je een top pair hit.

#4 Daheyst

Daheyst

Senior Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1839 berichten

Geplaatst 30 april 2012 - 03:15

Vind m prima zo.

Bet/fold river..

#5 GratisEtuh

GratisEtuh

Senior Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 1248 berichten

Geplaatst 30 april 2012 - 09:03

- 3betten pre lijkt me geen goed plan, omdat je tegen 14% openingsrange nog wel oke doet maar tegen callrange absoluut niet.
- C/r flop ben ik ook niet zo fan van, omdat een 14% dit board redelijk raakt en hij niet met totale air die board zal gaan cbetten. Hij cb verder ook niet heel veel en zal vaker value gaan cb. Je hebt wel een gutshot,backdoorflushdraw en twee overs en dan kan het misschien net.
- Ik c/f river, omdat ik een nit nooit met minder zie callen en hij nooit slechter gaat betten.

#6 mauritss

mauritss

Senior Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 792 berichten

Geplaatst 01 mei 2012 - 00:18

Bedankt voor de reacties. Welke lijn hadden jullie normaal gekozen? Check fold flop of check call flop? Turn lijkt me daarna aardig standaard en river is dan waarschijnlijk nog wel een check fold of check call.

Na een verzoek bij deze de uitslag van de hand:
Spoiler

#7 Mr.Orange

Mr.Orange

Senior Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 311 berichten

Geplaatst 01 mei 2012 - 01:11

Pre call vind ik prima, ik denk dat als de 3bet dit "zonde" is van de hand, je komt dan tegen een range te zitten waar je het niet heel lekker tegen doet en oop. dus call dan houd je zn slechtere Kx Qx er nog in

Flop kun je c/ren opzich heb je veel equity, 2 overs, gutshot en BDFD maar hij cbet slechts 55% en dit is niet een board wat hij veel cbet met air denk ik, dus je gaat veel calls krijgen. Wil ik hier c/ren zou ik toch wat meer informatie willen hebben over zn WTSD, kan hij hier overpairs folden tegen c/r bet bet ?

Ik denk dat er ook wat voor te zeggen valt voor een oop float, n K zal hij barrelen met zn bluffs en n Q misschien ook nog wel. probleem is wel dat zn cbet dus niet heel hoog is.

As played, hij kan prima QJ hebben maar het is de vraag of hij deze nog afcalled, ik denk het niet, dus dan wordt het c/f

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers