Spring naar inhoud

Foto
- - - - -

Stars 50% reload bonus tot 250 dollar

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp

#1 daniel78

daniel78

Senior Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 592 berichten

Geplaatst 23 april 2012 - 12:43

http://www.pokerstar...s/reload-bonus/

#2 coeckie

coeckie

Guest Pro & Moderator

• Moderators
  • 7650 berichten

Geplaatst 23 april 2012 - 12:45

Kreeg net ook een popupje idd, supervet altijd om free money te krijgen, lang leve pokeystars :)
"Speel dan minder tables if u cant handle tbh. I-ship-any-spot-after-UTG+2-in range of Q7o+-and-less-then-20bb-coeckie noemen ze hem ook wel"

#3 SittingDucks

SittingDucks

Moderator

• Moderators
  • 7211 berichten

Geplaatst 23 april 2012 - 12:53

Kan iemand wellicht een neteller/stars transfertje maken met me?
Klik op de volgende titels voor mijn boekrecencies van The Poker Tournament Formula, Harrington on Cash I & II en Winning Poker Tournaments.

#4 HansytheKing

HansytheKing

Nederpoker Crew

• Administrators
  • 10777 berichten

Geplaatst 23 april 2012 - 12:56

Voor de Belgen onder ons:

http://www.pokerstar...s/reload-bonus/
  • Stripper vs Coeckie: Ja, mein lachen war ehrlich :) es war ncht wegen mein job. Ich finde, dass du ganz süss bist, und auch nett :pukey: :pukey:
  • I've learned so much from my mistakes.. I'm thinking of making a few more.
  • Het idee dat eskimo's graag met elkaar neuzen berust op een spelfout.

#5 acebaby310

acebaby310

Senior Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 410 berichten

Geplaatst 24 april 2012 - 12:25

Kan je geld uitcashen en gewoon terugstorten? Denk wel dat zo simpel gaat op pokerstars , toch ?

#6 coelho

coelho

Senior Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 304 berichten

Geplaatst 24 april 2012 - 12:57

Kan je geld uitcashen en gewoon terugstorten? Denk wel dat zo simpel gaat op pokerstars , toch ?

Normaliter kom je niet meer in aanmerking zodra je uitgecasht hebt. Wat je wel kunt doen is storten, wat spelen en volgende week je deposit weer uitcashen.

#7 CelebreT

CelebreT

Oud Nederpoker Crew & vriend van Nederpoker

• Members
  • PipPipPipPip
  • 279 berichten

Geplaatst 25 april 2012 - 17:13

Nee dat gaat niet je krijgt dan een popup dat je bonus gevoid zou worden..

#8 acebaby310

acebaby310

Senior Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 410 berichten

Geplaatst 26 april 2012 - 12:23

Wel enkele weken terug was er die actie waar je bij storting free tickets kreeg voor tornooien ..

Toen had ik op dat moment alles impulsief eraf gehaald ( en kreeg ik die pop up ook dat ik niet méér in aanmerking zou komen ) en enkele dagen nadien gewoon terug gestort .
Toch kreeg ik wel deze tickets door mijn deposit ..

Ms is het met cash bonussen anders weet ik niet .

Nu speelt het voor mij niet zo'n rol aangezien ik toch niet van plan ben er iets af te halen maar dacht dat wel interessant kon zijn voor anderen en wou er zelf ook wel eens het fijne van weten

Thx

#9 nnatascha

nnatascha

Senior Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 548 berichten

Geplaatst 26 april 2012 - 14:00

Wel enkele weken terug was er die actie waar je bij storting free tickets kreeg voor tornooien ..

Toen had ik op dat moment alles impulsief eraf gehaald ( en kreeg ik die pop up ook dat ik niet méér in aanmerking zou komen ) en enkele dagen nadien gewoon terug gestort .
Toch kreeg ik wel deze tickets door mijn deposit ..

Ms is het met cash bonussen anders weet ik niet .

Nu speelt het voor mij niet zo'n rol aangezien ik toch niet van plan ben er iets af te halen maar dacht dat wel interessant kon zijn voor anderen en wou er zelf ook wel eens het fijne van weten

Thx

Uit ervaring kan ik zeggen dat je niet meer in aanmerking komt voor de bonus als je uitcashed; had helaas eergisteren geld gecashed en kom nu niet meer in aanmerking. Zelfs een mail mocht niet helpen.
NIET doen dus !!

#10 BR50Kab

BR50Kab

Senior Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 3617 berichten

Geplaatst 26 april 2012 - 14:59

Dat je het er niet direct weer af mag halen is nogal logisch, ze zijn niet gratis geld aan het uitdelen maar willen dat je speelt. Staat er nergens vermeld wat de voorwaarden (bepaald aantal vrijgespeelde punten oid) zijn zodat je het er wel normaal af kan halen zonder consequenties?

#11 VluggeJapie

VluggeJapie

Member

• Members
  • PipPipPip
  • 33 berichten

Geplaatst 26 april 2012 - 16:56

Hmm, laatst een keer verstandig gedaan en wat terug gestort waardoor ik nu niet meer in aanmerking kom voor deze bonus? Beetje jammer

#12 Tjeuke

Tjeuke

Senior Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 316 berichten

Geplaatst 26 april 2012 - 17:02

Dus je kunt ook niet éérst terugstorten en daarna bij storten??
Inzet en discipline, vooral in de kantine!

#13 PeWe

PeWe

Member

• Members
  • PipPipPip
  • 44 berichten

Geplaatst 26 april 2012 - 17:04

Ik heb zondag geld van stars af gehaald en vandaag weer gestort. En heb de bonus gekregen.

#14 CelebreT

CelebreT

Oud Nederpoker Crew & vriend van Nederpoker

• Members
  • PipPipPipPip
  • 279 berichten

Geplaatst 26 april 2012 - 18:16

Dat je het er niet direct weer af mag halen is nogal logisch, ze zijn niet gratis geld aan het uitdelen maar willen dat je speelt. Staat er nergens vermeld wat de voorwaarden (bepaald aantal vrijgespeelde punten oid) zijn zodat je het er wel normaal af kan halen zonder consequenties?

Je krijgt sowieso die bonus niet direct in je account he. Je krijgt een bonus toegevoegd aan je account van $250 die je vrij kunt spelen door ik geloof iets van 5000 VPP te verzamelen. Het verhaal in dit topic gaat er met name om kun je nu je balance uitcashen, en dan overmorgen redepositen met de bonuscode zodat je de bonus vrij kunt gaan spelen zonder ' extra ' geld nodig te hebben. Bij mijn weten gaat dit niet en krijg je een melding van stars dat je bonus gevoid zou worden als je dat doet..

Hierboven lees ik echter dat het wel gaat, mogelijk komt die popup alleen (ik kreg hem toen ik wat geld wilde uitcashen om naar ipoker te moven ) als je eenmaal de bonus geactiveerd hebt en dan wil uitcashen?

#15 PeWe

PeWe

Member

• Members
  • PipPipPip
  • 44 berichten

Geplaatst 26 april 2012 - 18:30

Ik heb die popup ook, maar dat ging over een vorige bonus.

#16 BR50Kab

BR50Kab

Senior Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 3617 berichten

Geplaatst 26 april 2012 - 20:27

Je krijgt sowieso die bonus niet direct in je account he. Je krijgt een bonus toegevoegd aan je account van $250 die je vrij kunt spelen door ik geloof iets van 5000 VPP te verzamelen. Het verhaal in dit topic gaat er met name om kun je nu je balance uitcashen, en dan overmorgen redepositen met de bonuscode zodat je de bonus vrij kunt gaan spelen zonder ' extra ' geld nodig te hebben. Bij mijn weten gaat dit niet en krijg je een melding van stars dat je bonus gevoid zou worden als je dat doet..

Hierboven lees ik echter dat het wel gaat, mogelijk komt die popup alleen (ik kreg hem toen ik wat geld wilde uitcashen om naar ipoker te moven ) als je eenmaal de bonus geactiveerd hebt en dan wil uitcashen?

Ik snap dat je hem moet vrij spelen. Maar welneer kun je dan eventueel uitcashen om voor de volgende bonus weer geld te hebben om te storten? Neem aan dat daar een bepaalde tijd voor staat. Dat eerst uitcashen en dan paar dagen later storten je niet automatisch een bonus oplevert is wel logisch.

#17 coeckie

coeckie

Guest Pro & Moderator

• Moderators
  • 7650 berichten

Geplaatst 26 april 2012 - 22:02

Ik snap dat je hem moet vrij spelen. Maar welneer kun je dan eventueel uitcashen om voor de volgende bonus weer geld te hebben om te storten? Neem aan dat daar een bepaalde tijd voor staat. Dat eerst uitcashen en dan paar dagen later storten je niet automatisch een bonus oplevert is wel logisch.

Wat sowieso NIET kan:
- na aankondiging van de promotie uitcashen (je krijgt dan dus die popup dat je niet in aanmerking zal komen voor de bonus), en dan opnieuw storten om de bonus te krijgen
- storten met de bonuscode, en binnen de 48uur weer uitcashen (maar je kan nooit uitcashen binnen 48 uur na storting)

Wat sowieso WEL kan:
- na storten met bonuscode, bonus volledig vrijspelen en dan uitcashen

Wat MISSCHIEN kan, maar ben ik niet 100% zeker van:
- storten met bonuscode, en >48 uur later uitcashen terwijl je de bonus nog niet (volledig) gecleared hebt.
Er zijn twee scenarios hier imo, OF je krijgt een popup dat je de rest van de bonus niet meer kan clearen (en dan behou je wel het eventueel reeds geclearde van de bonus, maar verdwijnt de rest), OF je krijgt die popup niet, en in dat geval zal je nog aanspraak kunnen maken op de rest van de bonus, als je uiteraard de nodige vpp's haalt binnen de resterende promoperiode, zoals altijd moet.

Ik heb zelf iets meer dan 48 uur later opnieuw uitgecashed na storting met bonuscode, maar ik had de hele bonus al gecleared, dus niet zeker van het laatste.

Overigens had ik ook uitgecashed vlak voor het aankondigen van de bonus (niet speciaal hiervoor dus), en heeft dat dus ook geen invloed op het aanmerking hebben op de bonus of niet.
"Speel dan minder tables if u cant handle tbh. I-ship-any-spot-after-UTG+2-in range of Q7o+-and-less-then-20bb-coeckie noemen ze hem ook wel"

#18 hiffs

hiffs

Senior Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 2164 berichten

Geplaatst 26 april 2012 - 22:14

Wat MISSCHIEN kan, maar ben ik niet 100% zeker van:
- storten met bonuscode, en >48 uur later uitcashen terwijl je de bonus nog niet (volledig) gecleared hebt.

kan
Argentina!

#19 acebaby310

acebaby310

Senior Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 410 berichten

Geplaatst 27 april 2012 - 11:31

ik denk het wél coeckie ,

ik heb aantal weken terug cash afgenomen en toen kreeg ik die pop up ( ik had op dat moment de tickets niet! ) , slechts 2 dagen nadien heb ik er dat zelfde bedrag terug opgeschreven en ik kwam gewoon in aanmerking voor die zelfde actie ( toen waren het wel tickets )

Denk dus niet dat er zo streng controle wordt opgedaan

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers