Nederpoker »
Forum »
Het Nederpoker.nl poker forum »
Acties van Nederpoker.nl »
Battle of the Pokerfora - 20 feb 2010 NP won obv :)
Battle of the Pokerfora - 20 feb 2010 NP won obv :)
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
||||
|
||||
|
Beste leden,
Op 20 februari vindt er weer een editie plaats van "The Battle of the Pokerfora". Vroeger was dit altijd PokerInfo vs PokerNews vs PokerCollege. Deze battles voor bragging-rights en forum-eer zijn inmiddels uitgebreid met een uitnodiging voor Nederpoker en PokerCity. Omdat dit de eerste keer is dat wij mee mogen doen met Team Nederpoker hebben wij binnen de Klankboardgroep eerst aan de leden gevraagd om mee te doen. De klankboardgroep is een groep loyale en kritische leden die ons helpen achter de schermen en toekomstige ideeën van erg goede feedback voorzien. Om hen te bedanken voor hun inspanningen sinds september 2009 mochten zij als eerste zich aanmelden. Nu de aanmeldingsdeadline is verstreken vragen wij alle leden van het forum om deel uit te maken van Team Nederpoker. Ik quote uit de uitnodiging: Citaat:
Er komt ook een reserve lijst. Aanmelden kan in dit topic. Battles of the Pokerfora worden gemiddeld 3x per jaar gespeeld, dus mocht de gehele finale tafel niet uit Nederpokerleden bestaan zullen we vast en zeker vaker uitgenodigd worden. Deze Battles kenmerken zich door best wel goed spel, iedereen speelt altijd serieus, een aardige structuur en de nodige drankjes zodra de rail opgezocht moet worden. Hansy!
Hold'em Manager en TableNinja aanschaffen met 10% korting? Neem een kijkje op onze Partners en Deals pagina voor meer informatie. Heb je dan nog vragen, stuur me dan een PM.
Laatst gewijzigd door HansytheKing; 23 January 2010 om 17:33 |
|
|
||||
|
||||
|
Waar kan ik me aanmelden?
Bij deze, ik wil graag meedoen als ik door de strenge keuring kom
Zou u het raar vinden als Mike Matusow willen dansen?
Laatst gewijzigd door Nylz; 23 January 2010 om 17:24 |
|
|
|||
|
|||
|
lijkt me erg leuk
ik doe dus graag mee
Laatst gewijzigd door flomaster65; 23 January 2010 om 17:22 |
|
|
||||
|
||||
|
Aanmelden hier.
Hold'em Manager en TableNinja aanschaffen met 10% korting? Neem een kijkje op onze Partners en Deals pagina voor meer informatie. Heb je dan nog vragen, stuur me dan een PM.
|
|
|
||||
|
||||
|
Hier kan de winnaar van de eerste NP toernooi toch ook niet ontbreken?
![]() -Omedick
[22:24:38] omedick: ben jij wel is betrapt in de douche dat je je daar aan het rukken was?
[22:24:58] Anne Jan Hempenius: nope [22:25:04] omedick: goed plekje he?
|
|
|
||||
|
||||
|
Shiiippiiiit
meld me hierbij graag aan! |
|
|
||||
|
||||
|
Ik meld mij hier ook voor aan!!
Liijkt me leuk om mee te doen! |
|
|
||||
|
||||
|
-omedick
-vis -tekno79
[22:24:38] omedick: ben jij wel is betrapt in de douche dat je je daar aan het rukken was?
[22:24:58] Anne Jan Hempenius: nope [22:25:04] omedick: goed plekje he?
|
|
|
||||
|
||||
|
Ik wil me ook wel aanmelden. Hoop dat ik dan op mijn best ben zo vlak na carnaval
|
|
|
||||
|
||||
|
Kleine toevoeging, er zitten nog geen dames in het team, dus als deze lijn met aanmeldingen zich doorzet moeten we de verkleedkist meenemen
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:31.