Mededelingen

MTT softe 33FO vs checkshove dry flop

Reageren

Discussietools
Oud 22 april 2012, 01:48
Guido's schermafbeelding
Guido Guido is offline
Nederpoker Moderator
Standaard Re: MTT softe 33FO vs checkshove dry flop

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coeckie Bekijk bericht

Waarschijnlijk heb je nog niet voldoende ervaring of vertrouwen in je postflopspel, maar de enige manier om dat te veranderen is uiteraard ervaring opdoen, maw, postflop handen spelen
En door bereid te zijn om wat geld te investeren in postflop spel om dat op de rails te krijgen. Niemand speelt postflop alleen winnend spel

Lekker nitten in toernooien
Met citaat reageren
Oud 25 april 2012, 11:23
Beekiej Beekiej is offline
Guest Pro
Stuur een bericht via Skype™ naar Beekiej

Ok ty guys, ik heb bewust amper tot niet gereageerd tot de discussie zou doodbloeden, omdat ik gewoon van iedereen wilde weten wat hij/zij vindt.

De spot was eerlijk gezegd iets anders. Ik had hier QTs en toen ik zijn shove zag, dacht ik lolwtf call. Hij draait netjes 99 om en levert alles in zoals het hoort. Ik plakte deze hand in een Skype chat, omdat ik het wel opmerkelijk en grappig vond (beetje standaard brag/beat gedoe). Daar barstte echter heel snel de discussie los wat we met 88-JJ zouden doen, vandaar dat ik hem zo heb gepost.

In eerste instantie kwamen we ook op: Fold, teveel Qs in z'n range. Een midstakes cashgamer had het er echter over dat op juist dit board het veel waarschijnlijker is dat hij een PP heeft, dan op bijv. Q83 met de genomen lijn en hij zou TT bijvoorbeeld nooit folden hier. Ik weet niet of het goed of slecht is, en je moet vrij gevaarlijke aannames over z'n range maken etc, maar ik vond het in ieder geval wel interessant. Hij dacht ook dat in een 35 vpip range vanuit de SB geen handen als Q4s Q7o zitten, AQ QQ KK AA regelmatig 3b, dus zijn valuerange redelijk capped zou zijn op KQ QJ QT Q9 Q8s Q7s, waarbij ik QJ dus block hier en het maar de vraag is of hij KQ QJ QT zou checkshoven, omdat die handen een stuk minder bang zullen zijn voor turns dan 99 oid. Hij dacht dus vooral dat hier heel veel pockets in z'n range zitten en vind JJ hier absoluut geen fold.

Leuk om in ieder geval twee totaal verschillende inzichten te hebben

Kennis is macht - Denkt iedereen
FOUT
Wat je doet met die kennis, dat is macht
Thats all folks!
hero lordofallin, 22-2-11
Met citaat reageren
Oud 25 april 2012, 15:37
Clickitback Clickitback is offline
Senior Member

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beekiej Bekijk bericht
Ok ty guys, ik heb bewust amper tot niet gereageerd tot de discussie zou doodbloeden, omdat ik gewoon van iedereen wilde weten wat hij/zij vindt.

De spot was eerlijk gezegd iets anders. Ik had hier QTs en toen ik zijn shove zag, dacht ik lolwtf call. Hij draait netjes 99 om en levert alles in zoals het hoort. Ik plakte deze hand in een Skype chat, omdat ik het wel opmerkelijk en grappig vond (beetje standaard brag/beat gedoe). Daar barstte echter heel snel de discussie los wat we met 88-JJ zouden doen, vandaar dat ik hem zo heb gepost.

In eerste instantie kwamen we ook op: Fold, teveel Qs in z'n range. Een midstakes cashgamer had het er echter over dat op juist dit board het veel waarschijnlijker is dat hij een PP heeft, dan op bijv. Q83 met de genomen lijn en hij zou TT bijvoorbeeld nooit folden hier. Ik weet niet of het goed of slecht is, en je moet vrij gevaarlijke aannames over z'n range maken etc, maar ik vond het in ieder geval wel interessant. Hij dacht ook dat in een 35 vpip range vanuit de SB geen handen als Q4s Q7o zitten, AQ QQ KK AA regelmatig 3b, dus zijn valuerange redelijk capped zou zijn op KQ QJ QT Q9 Q8s Q7s, waarbij ik QJ dus block hier en het maar de vraag is of hij KQ QJ QT zou checkshoven, omdat die handen een stuk minder bang zullen zijn voor turns dan 99 oid. Hij dacht dus vooral dat hier heel veel pockets in z'n range zitten en vind JJ hier absoluut geen fold.

Leuk om in ieder geval twee totaal verschillende inzichten te hebben
Ik zucht wel 'n keer met JJ voordat ik fold hoor, maar callen lijkt me nog steeds niet optimaal.

Beekiej: mag obv totaal niet klagen maar het is wel heel annoying
Met citaat reageren
Oud 25 april 2012, 16:33
janwienk janwienk is offline
Senior Member

Ik blijf ook folden in deze spot...
Het aantal keren dat wij villian hier met JJ beaten blijft wat mij betreft te weinig om winstgevend te callen.

En ik verwacht van een 34/4 speler dat hij AQ/KQ vaker flat als 3-bet vanuit de SB.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools

Regels voor berichten