Ok ty guys, ik heb bewust amper tot niet gereageerd tot de discussie zou doodbloeden, omdat ik gewoon van iedereen wilde weten wat hij/zij vindt.
De spot was eerlijk gezegd iets anders. Ik had hier QTs en toen ik zijn shove zag, dacht ik lolwtf call. Hij draait netjes 99 om en levert alles in zoals het hoort. Ik plakte deze hand in een Skype chat, omdat ik het wel opmerkelijk en grappig vond (beetje standaard brag/beat gedoe). Daar barstte echter heel snel de discussie los wat we met 88-JJ zouden doen, vandaar dat ik hem zo heb gepost.
In eerste instantie kwamen we ook op: Fold, teveel Qs in z'n range. Een midstakes cashgamer had het er echter over dat op juist dit board het veel waarschijnlijker is dat hij een PP heeft, dan op bijv. Q83 met de genomen lijn en hij zou TT bijvoorbeeld nooit folden hier. Ik weet niet of het goed of slecht is, en je moet vrij gevaarlijke aannames over z'n range maken etc, maar ik vond het in ieder geval wel interessant. Hij dacht ook dat in een 35 vpip range vanuit de SB geen handen als Q4s Q7o zitten, AQ QQ KK AA regelmatig 3b, dus zijn valuerange redelijk capped zou zijn op KQ QJ QT Q9 Q8s Q7s, waarbij ik QJ dus block hier en het maar de vraag is of hij KQ QJ QT zou checkshoven, omdat die handen een stuk minder bang zullen zijn voor turns dan 99 oid. Hij dacht dus vooral dat hier heel veel pockets in z'n range zitten en vind JJ hier absoluut geen fold.
Leuk om in ieder geval twee totaal verschillende inzichten te hebben