Nederpoker »
Forum »
Discussie over gespeelde handen, Pokertheorie »
Overige spelletjes (Omaha, Razz etc..) »
25PLO slechte azen OOP
25PLO slechte azen OOP
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
|||
|
|||
|
Onderstaande situatie is een beetje een standaardsituatie, waar ik mezelf nog wel eens in lastige spots werk. Ik call OOP met slechte azen en er komt een redelijk droog K-hoog board. Wat doen jullie bij dit soort flops met deze hand.
- Check-callen: Er is denk ik bijna geen enkele turncard waar je blij mee bent? - Check-fold: Misschien wat weak met deze hand? - Leaden in de hoop de pot op te pakken? Ik check hier en de CO c-bet. CO heeft onderstaande statistieken en lijkt dus erg agressief. Stats CO: VPIP/PRF/c-bet/AF - 39/15/100/16 (74 handen) Poker Stars $25.00 Pot Limit Omaha Hi - 5 players - Hero (SB): $26.05 BB: $14.20 UTG: $34.25 CO: $28.05 BTN: $44.80 Pre Flop: ($0.35) Hero is SB with A 3 A 8 ![]() 1 fold, CO raises to $0.75, 1 fold, Hero calls $0.65, BB calls $0.50 Flop: ($2.25) K 9 6 (3 players)Hero checks, BB checks, CO bets $1.50 Hero ??? |
|
|
|||
|
|||
|
Check/call lijkt me sowieso geen optie. Ik check/fold hier, 2de optie is leaden, maar daar lijkt je hand me iets te zwak voor. AA met paartje (blocker) of gutshot erbij lijkt me wel dat je die het beste kan leaden.
|
|
|
|||
|
|||
|
lastige spot zeker met slechte aazen.
de CO cbet teveel dus kan hij deze flop ook gemist hebben. folden zou ik niet doen eerder een reraise,dat kan je op dat moment natuurlijk wel chipies kosten,een goede rundown of 2pair mucked hij niet. Maar hoe waarschijlijk is dat voor iemand die 100%cbet? je kan mij niet wijs maken dat hij werkelijk elk board goed hit en daarom cbet. neem ook iets in de stats op van fold to checkraise wat handig is om te zien of zo'n agro ook weet op te geven. Laatst gewijzigd door hungrycat001; 3 April 2010 om 14:53 |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
) called 1 speler: Als de bovenste 2 kaarten niet paren of er valt geen straatkaart bet ik nog een keer. Paart de laagste kaart bet ik zeker nog een x. Je hoeft ook geen volle pot op de turn te zetten probeer nog value uit je hand te halen door halve pot of 2/3 pot te zetten, wordt je geraised heb je een easy fold, called hij gaat de river vaak ch/ch en win je in meer dan 50% van de gevallen (ik check dan bijna 100% de river). In de check/call mode gaan op de flop is ook niet echt lekker naar mijn mening |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Maar in dit specifieke geval is het niet onwaarschijnlijk dat hij gemist kan hebben,hij cbet alle handen die hij speelt toch? Daarom zou ik er incidenteel wel een bluf in gooien,als hij nu de sterkste hand heeft fold hij die zeker niet,en anders raap je nu de pot op. Om dan nog een halve pot te gaan betten op de turn terwijl je dan ook beat kan zijn zie ik geen waarde in zeker als je de A niet hit heb je maar een matig handje. |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:35.

3
A
8 

) called 1 speler: Als de bovenste 2 kaarten niet paren of er valt geen straatkaart bet ik nog een keer. Paart de laagste kaart bet ik zeker nog een x. Je hoeft ook geen volle pot op de turn te zetten probeer nog value uit je hand te halen door halve pot of 2/3 pot te zetten, wordt je geraised heb je een easy fold, called hij gaat de river vaak ch/ch en win je in meer dan 50% van de gevallen (ik check dan bijna 100% de river).